Vaša spokojnosť je našou prioritou.
Ako vyzerajú rastliny, ktoré doveziete?
Rastliny pestované v črepníkoch si vyžadujú oveľa viac starostlivosti ako pestované vo voľnej pôde. Aby nebol vysilený ich koreňový systém a nedošlo k “prepeleniu” (zmene farby kvetu), rastliny zrežeme nad úrovňou pôdy. Fotografie uvedené na internetovej stránke sú ilustračné. Na fotografiách sú dospelé rastliny, ktoré sú vypestované za optimálnych výživových a klimatických podmienok. Predajná veľkosť je udávaná pri jednotlivých produktoch. Tá sa môže mierne líšiť vzhľadom na obdobie vegetačnej sezóny a nutnosti pestovateľských úkonov na rastline (napr. jarný rez).
Ako dlho trvá vybavenie reklamácie?
Rastliny dovezieme osobne, preto môžete prípadné reklamácie, výmeny tovaru, či vrátenie peňazí riešiť okamžite. Nie sú potrebné žiadne zdĺhavé procesy cez tretie strany, či kuriérske spoločnosti. Vo všetkých ostatných prípadoch sa riadime platným zákonom o ochrane spotrebiteľa. Reklamačný formulár si môžete stiahnuť tu.
Kedy mi pošlete rastliny?
To závisí hlavne od toho, kedy si rastliny objednáte. Všetky termíny sú orientačné. Sme závislí od počasia a počtu objednávok.
Napríklad:
Ak si objednáte rastliny v období od októbra do apríla (hovoríme najmä o trvalkách a drevinách) Vašu objednávku zaevidujeme a rastliny rezervujeme. Objednávku budeme posielať ale až na jar, ihneď ako to dovolia poveternostné podmienky. Objednávky vybavujeme podľa poradia v akom boli vytvorené. Prosíme, nenaliehajte, aby sme Vašu objednávku uprednostnili. Pred expedovaním objednávky budete vždy kontaktovaný vopred.
Ak si objednáte letničkový alebo jesenný tovar v sezóne. Objednávky sezónnych rastlín (muškáty, letničky, vresy, chryzantémy) rozvážame do 1 až 5 pracovných dní od objednania. Opäť záleží od kapacity rozvozu.
Prečo sa zmenil predpokladaný dátum dodania?
Termín dodania závisí od počtu objednávok, a taktiež od dopravných a poveternostných podmienok. Snažíme sa vás pri akejkoľvek zmene o všetkom čo najskôr informovať a vyriešiť k Vašej spokojnosti.
Môže sa stať, že mi rastliny nedodáte?
Je to veľmi nepravdepodobné, ale nie je to vylúčené. Rastliny pestujeme vonku. Nemáme žiadne vykurované sklady a skleníky. Najmä v jarných mesiacoch, pri nárazových prízemných mrazoch sa môžu rastliny nenávratne poškodiť. Poškodené rastliny sa snažíme okamžite nahradiť u dodávateľov. O všetkom, čo s tým súvisí (zmena termínu, výmena kultivaru, zrušenie objednávky…), je zákazník informovaný.
Môžem objednávku doplniť, alebo zrušiť?
Objednávku je možné zrušiť, alebo doplniť len v prípade, ak ešte nebola expedovaná, a to mailom (info@spokojnyzajac.sk), prípadne telefonicky: +421 948 391 652.
Ako môžem uplatniť poukážku, alebo zľavový kód?
V časti „košík“ pod zoznamom produktov, zadajte do kolonky „kód kupónu“ a následne stlačte „použiť kupón“. V prípade akýchkoľvek nejasností nás kontaktujte, alebo napíšte požiadavku do poznámky.
Aké platobné metódy môžem pri nákupe použiť?
Prevodom na bankový účet predávajúceho, alebo v hotovosti pri prevzatí tovaru, dobierke, či osobnom odbere.
Ako mi bude zaslaná faktúra za tovar?
Daňový doklad je odoslaný po vybavení objednávky na emailovú adresu kupujúceho. Pre zobrazenie faktúry „INVOICE“, je nutné byť prihlásený. Vo svojom účte si potom môžete spätne pozrieť, vytlačiť, či uložiť do počítača, všetky vystavené faktúry.
Koľko stojí doprava?
Pre objednávky živých rastlín platia pravidlá, ktoré nájdete Tu. Pre ostatný tovar sú uvedené možnosti dopravy v košíku pri zadávaní objednávky.